در حال بارگذاری...

DNS Jumper 2.3 نرم افزار تغییر سریع و آسان DNS در ویندوز

اینترنت SalaR 1186941 10 آبان 1402
DNS Jumper DNS Jumper نرم افزار مفید، کم حجم و رایگانی است که به کاربران این امکان را میدهد تا با یک کلیک بین معروفترین DNS های دنیا حرکت کنند و به راحتی و بدون طی مراحل پیچیده DNS خود در ویندوز را تغییر دهند. DNS مخفف عبارت Domain Name Service می باشد. وظیفه این سرویس تبدیل نام دامنه به یک IP می باشد. کاربرد DNS زمانی مشخص می شود که شما نام دامنه ای نظیر Soft98.ir را صفحه مرورگروب خود وارد می کنید نام این دامنه به IP متناظر آن تبدیل شده و پس از یافتن سروری که این IP به آن اشاره دارد، دامنه Soft98.ir برای شما نمایش داده می شود. علاوه بر این برای هر دامنه اطلاعات DNS نگهداری میشود بدین صورت که برای هر دامنه حداقل یک DNS Server  تعریف می شود که اطلاعات مربوط به دامنه در آن سرور ذخیره شده و هر زمان که DNS  بخواهد نام دامنه را به IP  تبدیل کند باید اطلاعات مربوط به دامنه را از DNS server هایی که برای دامنه تعریف شده است درخواست نماید.
توضیحات
  • نرم افزار را اجرا کنید
  • از منوی Choose a DNS Server باید DNS مورد نظر را انتخاب کنید و روی دکمه Apply DNS کلیک کنید
  • برای بازگشت به DNS پیش فرض سیستم از منوی Choose a DNS Server باید Default DNS را انتخاب کنید و روی دکمه Apply DNS کلیک کنید.
  • در صورت نیاز میتوانید از منوی Options > Language زبان فارسی را انتخاب کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11