در حال بارگذاری...

Magic Camera 8.9.0 مدیریت تصاویر وب کم

اینترنت TRACKER 81282 19 فروردین 1396
Magic Camera Magic Camera آیا دوست دارید وقتیکه چت میکنید بهترین چهره را از خودتان نمایش بدهید؟ به قول معروف خیلی خوش تیپ باشید؟ دوست دارید تا دسکتاپ کامپیوتر خود و همکارانتان برای همدیگر قابل دسترس باشد؟ آیا علاقه دارید تا در هنگام چت کردن با خانواده تان که از شما دور هستند تصاویر ویدئویی شان را ضبط کنید؟ نرم افزار Magic Camera تنها با اضافه کردن یک دوربین مجازی به کامپیوتر شما به سادگی تمام این رویاها را به واقعیت تبدیل میکند . این چیزی فراتر از یک جادوست. نرم افزار Magic Camera بیشتر از یک دوربین مجازی پیشرفته برای برنامه های مسنجر شما یا هر نرم افزار دیگر گفتگوهای ویدئویی است. این نرم افزار از طرف اکثر برنامه ها و سرویس های گفتگوی اینترنتی مثل MSN Messenger, Yahoo Messenger, AIM, ICQ, Camfrog Video Chat, Skype و هر مورد مشابه دیگری قابل پذیرش است.
همچنین Magic Camera به راحتی این امکان را برایتان فراهم میکند تا تصویر دسکتاپ تان را به صورت زنده برای دوست خود ارسال کنید. با کمک این گزینه میتوانید فایل ها و اسنادتان را برای همکارانتان ارسال کنید. همینطور با استفاده از این برنامه میتوانید در هنگام ارتباط با انواع مسنجرها یا برنامه های ارتباط تصویری صحنه های جعلی از اتفاقاتی که رخ نداده ارائه کرده و یا بنا به دلایل شخصی خود را فرد دیگری نمایش دهید! البته میتوانید تصویر واقعی خود را نشان داده و از یک دوربین مجازی تصاویر واقعی ارسال کنید .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 21 مگابايت به همراه کرک
لینک کمکی ( Mirror Link )
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار