در حال بارگذاری...

Cucusoft Net Guard 2.3.4.1 مدیریت پهنای باند اینترنت

اینترنت TRACKER 36124 15 آذر 1395
Cucusoft Net Guard Cucusoft Net Guard نرم افزاری رایگان و بسیار کارآمد به منظور کنترل پهنای باند اینترنت می باشد که شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید دانلود و آپلود را کنترل کنید و همچنین نرم افزارهایی که از اینترنت استفاده میکنند را ملاحظه بفرمایید، به این ترتیب اگر نرم افزاری بدون اجازه شما پهنای باندتان را مصرف می نماید ، می توانید از آن جلوگیری کنید و همچنین اگر یک فایل مخرب از دید شما پنهان شده و در حال مصرف و رد و بدل اطلاعات از طریق اینترنت می باشد، برای شما آشکار خواهد شد و میتوانید ابتدا دسترسی آن را ببندید و سپس فکری برای حذف آن کنید، همچنین شما می توانید با استفاده از سیستم آمار گیر نرم افزار، آمار دانلود و آپلود خود را به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و حتی سالانه را نیز مشاهده نمایید.
فعالسازی و تنظیمات نرم‌افزار :
  1. بعد از نصب Cucusoft آن را اجرا نموده و سپس برروی دکمه Get registration code کلیک کنید تا وارد وب‌سایت شده و مراحل عضویت را طی کنید، بلافاصله پس از ثبت‌نام، ایمیلی حاوی کد فعال‌سازی دریافت خواهید نمود، کد را در نرم‌افزار کپی کنید تا نرم‌افزار فعال (Activate) شود .
  2. پس فعال سازی نرم‌افزار، وارد صفحه پیکربندی (Configuration) می‌شوید که در آن می‌توانید محدودیت‌های پهنای باند و تاریخ پایان دوره اشتراک خود را ثبت کنید. علاوه بر این شما می‌توانید یک آلارم تعیین کنید تا هنگامی که به آستانه محدودیت پهنای‌ باند تعیین شده رسیدید، نرم‌افزار به شما هشدار بدهد .
  3. پس از انجام تنظیمات اولیه وارد پنجره بعدی و تب Net Usage می‌شوید، که به کمک آن می‌توانید میزان ترافیک مصرفی روز یا تمام دوره را مشاهده کنید. علاوه بر این می‌توانید از نمودار‌های گرافیکی برای مشاهده ترافیک مصرفی روز، ماه یا تمام سال استفاده نمایید .

توضیحات از Zoomit


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 4 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار