در حال بارگذاری...

Nik Software Silver Efex Pro 2.006.20894 کار با عکس سیاه سفید در فتوشاپ

گرافیک / پلاگین فتوشاپ SalaR 23021 27 شهریور 1391
Nik Software Silver Efex


Nik Software Silver Efex Pro  یک پلاگین قدرتمند و حرفه ای در زمینه کار کردن با تصاویر سیاه و سفید می باشد. این پلاگین قدرتمند که برای فتوشاپ ساخته شده است شما را قادر می سازد تا بتوانید مدیریت دقیق و حرفه ای بر روی تصاویر سیاه و سفید داشته باشید و حتی تصاویر رنگی و دیجیتال خود را به سیاه و سفید تبدیل کنید. این برنامه می تواند توازن بین رنگ و نور و شفافیت را تشخیص دهد و شما را در رساندن به تصویر رویایی و نهایی کمک کند. این برنامه بصورت پیش فرض دارای بیش از ۳۸ افکت مختلف می باشد که همه این افکت ها و ابزارهای موجود در پلاگین برای کار کردن و تهیه عمس های با کیفیت سیاه و سفید کاربرد دارد. همچنین با کمک این پلاگین می توانید تصاویر را بصورت حرفه ای مشاهده کنید و هربخش از تصویر را که مایل باشید تغییر دهید. این برنامه دارای سرعت پردازش بسیار بالا می باشد و همین امر سسب می شود که در طول فرآیند تبدیل و ویرایش عکس ها به مشکل برنخورید.



در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 34 مگابايت به همراه keygen
لینک کمکی ( Mirror )
لینک کمکی ( Mirror )
لینک کمکی ( Multi Mirror )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید