در حال بارگذاری...

بازی Far Cry 4 + Update 1.8 برای PC

بازی SalaR 472426 16 بهمن 1393
Far Cry 4 یک حال و هوای کاملاً متفاوت نسبت به تمام بازی ها دارد. حتیFar Cry 4  را باید عنوانی متفاوت تر از نسخه های قبلی اش دانست. Ubisoft در Gamescom امسال قسمت های جدیدی از این بازی را به نمایش درآورد. در نسخه 4 بازی شاهد تغییرات و افزایش گرافیک غیرقابل انکاری هستیم و در بازی قسمت های بسیار جذابی گنجانده شده است، برای مثال شما در این نسخه قادر به تیراندازی حین رانندگی هم هستید و یا می توانید بر فراز نوک قله و صخره کوه ها با پاراگلایدر از تمام نقاط سرزمین به جستجو بپردازید.
سایت thegamescabin نمره 8.4 از 10 داده و سایت Gamefuzz نمره 89 از 100 داده است. این دو سایت های در نقدشان اعلام کردند Far Cry 4 واقعا یک بازی نسل هشتمی است و اگر می خواهید از بازی لذت کامل ببرید آنها را برروی PC,PS4,XBOX ONE بازی کنید. در بازی تنوع سلاح و وسایل نقلیه بسیار بوده و تعادلی بین داستان جذاب و اکشن شوتر بودنش وجود دارد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
لینک دانلود به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شد

 (4.2/5)